Jak na virální reels?

Video dnes dokáže natočit téměř každý. Jak ale docílit vysokého dosahu a udělat reels virálním? Bavme se konkrétně třeba o Instagramu - velkou roli hrají dané algoritmy a my vám prozradíme, jak tančit v jejich rytmu, stačí následovat 4 jednoduché kroky.

Titulek

Zahřejte svým sledujícím srdce nebo v nich rozprouděte krev. Ano, titulek by měl být poutavý, ale také emočně zabarvený, aby každý hned v první sekundě věděl, že na video chce kliknout a zjistit více. Nechte proto téma stále zahaleno tajemstvím - nadpis pouze slouží jako pozvánka do příběhu, kde se skrývají ty nejdůležitější a nejzajímavější informace. Na našem Instagramu s vámi sdílíme několik příkladů, koukněte se.

Délka videa

Všichni spěcháme a na nic nemáme čas. Nejspíš se v takové větě občas najdeme všichni. A rychlost je také důležité brát jako jeden z klíčových aspektů, když tvoříme obsah na sociální sítě. Produkujte kratší reels v délce 10-15 vteřin a dávejte důraz na první tři vteřiny - v oceánu konkurence totiž potřebujete upoutat pozornost hned, tedy na začátku.

Scénář

Poutavý titulek a dynamický průběh - ok, ale to nestačí. Každé slovo nebo záběr musí dávat smysl a mít svůj účel. Chcete diváky pobavit, informovat nebo něco naučit? Uděláte to vtipně, seriózně nebo s kapkou bizáru? Jaká je přidaná hodnota scénáře? Na všechny tyto otázky si zkuste odpovědět a pokud tápete, vždy vsaďte na autentičnost, ta v online prostoru vždy vítězí.

SEO

Správně vybraných pár slov dokáže přinést opravdu vysoká čísla - shlédnutí, likes, ale i komentáře. Kromě perfektně cíleného popisku myslete i na hashtagy. Tím rozhodně nemyslíme #likeforlike nebo #reels. Výběr přímo pro vaši značku závisí na oboru, ve kterém se pohybujete nebo na jazyce, ve kterém tvoříte.

Tak co, povedlo se? Nezapomínejte, že jedno virální reels z vás influencera ani lovebrand neudělá. Pro komplexní strategii na sociálních sítích se nám neváhejte ozvat. My tvoříme neodolatelnost, tak pojďme na to.